fredag 26 juni 2009

Semester..........vilket gott ord, semester... Det har vi nu, maken och jag, semester!!!
Det känns helt underbart, 3 veckor ligger framför oss, helt oplanerade. Ska bli så skönt!
Tänkte bara vara, läsa Stieg Larsson, lösa korsord och kanske förhoppningsvis, sola och bada.

Ska försöka skaffa mej en ny vana, jag ska gå varje dag. Det tar ju 3 veckor att göra något till en vana sägs det. Men jag tänker inte berätta det för någon, det blir såna förväntningar då!

Ikväll ska vi äta ute, blir väl det vanliga stället tror jag. Men inte den vanliga maten! Ska ha wokad fläskfile´ och vin förstås, jajamän!

På måndag ska jag piffa till min fula isterbuk! Kan knappast bli sämre! Undrar om det gör ont, är lite nervös faktiskt.

Nähä, nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mej lite.

Ha det gott

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar