torsdag 11 juni 2009

Men herregud, var tog det vägen?

Jag har just skrivit ett långt inlägg, förhandsgranskat, skulle rätta ett par stavfel, jaha, då bara försvann det!!! Helvete oxå!!

Vad skrev jag? Hm, jo just det......

-Det regnar idag och jag är ledig
-Det kan inte regna för mycket innan midsommar har jag hört
-Ska på massage i eftermiddag
-Om det slutar regna ska maken och jag gå till strandbadet och njuta av dragspelsmusik
-Det skojade jag visst om, för det går inte att njuta av dragspelsmusik!!
-Fick inbjudan till bröllop igår, jätteroligt!!! :)
-Vad ska man ha för kläder?
-Storblommig för trång klänning med liten chockrosa jacka? Tror inte det!
-Kanske loppisrunda med sonen på söndag, men det vet han intet om än.
-Ska för övrigt göra ingenting idag,
-Jo jag ska ringa pappa nu.

Det var väl allt tror jag.

Ha en underbar helg

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar