lördag 10 oktober 2009

Nu var det jättelängesen jag skrev något.

Hösten sveper in och lägger sig som en blöt filt omkring oss, men jag njuter! Hösten är den bästa tiden på året, man får sitta inne, mysa och kura. Skönt! Ta en promenad en höstsolen är inte helt fel det heller, det har jag gjort idag.
Nu smälter jag maten som maken hade klar när jag kom från jobbet. Underbart!

Annars, inget nytt. Jag är så glad att jag har mitt jobb. Tänk att få gå iväg, träffa alla underbara och mindre underbara människor, arbetskamrater, brukare och anhöriga, få känna att man gör något och få kassera ut sin lön för mödan varje månad. Lönen kunde ju va bättre. men jag klarar mig, jag har vad jag jag behöver, min familj, ungarna och en underbar man!
Njuter av några glas vin och god mat på helgen. Behöver inte gå och skvalpa vin ideligen, några njutglas räcker för mig.

Just nu längtar jag efter en helg med mina vänner i en stuga vid havet, mycket vin, mat och trams och skratt!!! Vi måste ta tag i den biten snart! Det har ju varit lite mycket, nån har fått barn och andra har haft annat, men nu är det snart dax!!!!

Har förresten slutat med mjölk, kaffe och brufen! Inte ont i magen längre, vilken underbar känsla!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar